Srovnání jazyka reklam před rokem 1989 a v současnosti – Michaela Luňáková
Michaela Luňáková
Bachelor's thesis
Srovnání jazyka reklam před rokem 1989 a v současnosti
Comparison of advertising language before 1989 and present
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na jazyk současných a předrevolučních televizních reklam a jejich jazykovou analýzu. V teoretické části se práce věnuje obecněji reklamě a její charakteristice, modelům, regulaci, prostředkům a historii s důrazem na jazyk tzv. předrevolučních reklam. Hlavním cílem práce je však zmapování nejčastěji užívaných jazykových prostředků. Součástí práce je podrobná analýza deseti …viacAbstract:
The thesis focuses on the linguistic analysis of television advertisements from the present and before the revolution. In addition, it will discuss, in general, commercial: characteristics, shapes, regulations, resources, and history. This paper´s aim is to map the most often used linguistic devices in commercials. The thesis also includes detailed analysis of ten selected samples of commercials where …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Luňáková, Michaela. Srovnání jazyka reklam před rokem 1989 a v současnosti. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Philology - Czech language and literature / Czech language and literature
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk reklamy
Petra Malá -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Jazyk reklamy
Radim Švancara -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Lingvistická charakteristika japonské tištěné reklamy
Kateřina Rébová -
Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza
Zuzana Bilavčíková -
Španělský jazyk v tištěné reklamě: stylistické prostředky
Zuzana BARTOKOVÁ