Michaela Luňáková

Bakalářská práce

Srovnání jazyka reklam před rokem 1989 a v současnosti

Comparison of advertising language before 1989 and present
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na jazyk současných a předrevolučních televizních reklam a jejich jazykovou analýzu. V teoretické části se práce věnuje obecněji reklamě a její charakteristice, modelům, regulaci, prostředkům a historii s důrazem na jazyk tzv. předrevolučních reklam. Hlavním cílem práce je však zmapování nejčastěji užívaných jazykových prostředků. Součástí práce je podrobná analýza deseti …více
Abstract:
The thesis focuses on the linguistic analysis of television advertisements from the present and before the revolution. In addition, it will discuss, in general, commercial: characteristics, shapes, regulations, resources, and history. This paper´s aim is to map the most often used linguistic devices in commercials. The thesis also includes detailed analysis of ten selected samples of commercials where …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Luňáková, Michaela. Srovnání jazyka reklam před rokem 1989 a v současnosti. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN