Analýza maloobchodního trhu segmentu zdravé výživy v Hradci Králové – Michaela Vašková
Michaela Vašková
Bakalářská práce
Analýza maloobchodního trhu segmentu zdravé výživy v Hradci Králové
The analysis of the retail market segment of a healthy food in Hradec Králové
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu se zdravou výživou v Hradci Králové. Práce je rozdělena na tři části. V první kapitole je charakterizován trh s biopotravinami v České Republice z hlediska producentů, distributorů a spotřebitelů s odhadem budoucího vývoje. Další část je věnována situační analýze v Hradci Králové s cílem zmapovat stávající trh segmentu zdravé výživy a pomocí kvantitativního …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the health food market in Hradec Králové. The work is divided into three parts. First section aims to characterize the organic food market in the Czech Republic in terms of producers, distributors and consumers with an estimate of future development. Another part is dedicated to the analysis of the market in Hradec Králové in order to define the typical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Iveta Němečková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník
Michala Kucziaková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank