Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market – Lenka Kotková
Lenka Kotková
Diplomová práce
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Vnímání značky Hollister na českém trhu
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat vnímání značky Hollister dle její image a hodnoty značky na českém trhu. Na začátku práce je zahrnuto teoretické seznámení se základními aspekty a modely, které souvisejí se značkou a jejím vnímáním. Diplomová práce je založena na analýze sekundárních a primárních dat, jenž byly shromážděny pomocí kvantitativní a kvalitativní metody. Primární data jsou získána …víceAbstract:
The purpose of this master's thesis is to identify an image and customer-based brand equity of the Hollister brand on the Czech market. At the beginning, there is a theoretical introduction of brand aspects and models that are essential for a brand and its perception. The master's thesis is based on analysis of secondary and primary data that are collected through quantitative and qualitative methods …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82745
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Petra Kotalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82745
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
Laura Mikušová -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý