Jaroslav Bc. Parpel

Master's thesis

Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu

Abstract:
Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2008
  • Supervisor: František Kovář
  • Reader: Stanislav Račinský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5329

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.