Bc. Pavel Staněk

Bachelor's thesis

Vstup firmy Motorpal Jihlava a.s. na trh Indie

Company Expansion into the Market of Indian Republic
Abstract:
Cílem předkládané bakalářské práce je analýza vstupu podniku na zahraniční trh, konkrétně na trh Indické republiky, jako způsob prodloužení životnosti současné produkce internaciona-lizujícího se podniku. Předkládané informace, údaje a návrhy pochází z vlastní činnosti a zku-šenosti získané po dobu dva a půl roku působení na marketingovém oddělení v analyzované společnosti – Motorpal, a.s. Práce analyzuje …more
Abstract:
The goal of this graduation thesis was the analysis of a company entry into an international market, into Indian Republic, as a method of product’s life-time prolongation. Submitted in-formation, figures and proposals originate in own activities and experiences obtained during two and half year work at Marketing department in analysed company – Motorpal, a.s. The work analyzes the decision-making process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Martin Vetchý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting