Bc. Daniel Matoušek
Diplomová práce
Digitální distribuce hudby
Digital Distribution of Music
Anotace:
Předmětem diplomové práce je nová forma hudební distribuce, která se objevila v devadesátých letech spolu s rozvojem komunikačních technologií založených na digitálním kódování dat. Digitálně distribuovaná hudba a její trh je zde chápána jako spojení dvou původně odlišných světů s odlišnými obchodními principy, informačních technologií a hudebního průmyslu. Právě to přináší do zaběhlého světa obchodu …víceAbstract:
The master thesis focuses on a new form of music distribution that has emerged in nineties alongside the development of digital communication technologies. Digitally distributed music with its market is here understood as a merger of two initially different worlds, the one of information technologies and the one of music industry. The new connection brings about also new challenges to cut-and-dried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fsrdu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Motivation and organizational commitment levels of Information Technology workforce
Evgenia Andreyuk -
Comparison of Agricultural Marketing Information Services efficiency in Philippines, Vietnam and Cambodia
Jakub Melezínek -
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Strategické řízení v distribuční společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
Daniel Plšek -
Spatiotemporal distribution and shoaling behaviour of fish (Časoprostorová distribuce a hejnové chování ryb)
Zuzana SAJDLOVÁ -
(Ne)možnost prezentace a distribuce umění konceptuálních tendencí v Československu 70. let
Denisa Kujelová