Typy inteligence a přístup k vyučování – Tomáš BARIČÁK
Tomáš BARIČÁK
Bakalářská práce
Typy inteligence a přístup k vyučování
The type of intelligence and access to teaching
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce, je po nastudování typů inteligence, upravit jednu část hodiny německého jazyka tak, aby podle typu inteligence, které budou mít při učení největší vliv, žákům lépe vyhovovala. V první části této práce je uvedena teorie, která se týká typů inteligencí. Druhá část práce obsahuje vytvořenou učební pomůcku. Úprava učební pomůcky minulého času v německém jazyce, vzhledem k inteligenci …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to adapt a part of a German lesson, based on preceding studies of the types of intelligence, so that it suits the students better in according to those types of intelligence which will have the greatest influence on the learning process. The first part of this thesis contains the theory concerning the types of intelligence. The second part presents the created teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARIČÁK, Tomáš. Typy inteligence a přístup k vyučování. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k vyučování u lektorek orientálního tance
Nikola Jančí -
Přístupy k vyučování matematice v poválečném Československu
Lucie Petráňová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce
Lucie KUTTENBERGOVÁ -
Multimediální opora pro výuku přírodopisu pro 6. třídu ZŠ s ohledem na styly učení žáků
Martina LINHARTOVÁ -
Specální průpravná cvičení pro zápas: multimediální učební pomůcka
Petr Skalický