Virtuální produkce jako efektivní nástroj nízkonákladového filmu – Matěj Voch
Matěj Voch
Bachelor's thesis
Virtuální produkce jako efektivní nástroj nízkonákladového filmu
Virtual Production as an Efficient Tool for low-budget Filmmaking
Anotácia:
Práce se věnuje teoretické analýze různých typů virtuální produkce. Zaměřuje se na v současnosti rostoucí trend využívání virtuální produkce menšími produkcemi a na základě experimentálního projektu efektivitu tohoto specifického způsobu natáčení zkoumá.Abstract:
This thesis analyses different types of virtual production. It focuses on current trend of indie productions utilizing virtual production in their workflow. Based on experimental project it examines efficiency of this specific kind of filmmaking.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Voch, Matěj. Virtuální produkce jako efektivní nástroj nízkonákladového filmu. Zlín, 2022. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Visual Effects
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální robotická linka produkce bot na zakázku
Lukáš Svozil -
Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine
Miroslav Černý -
Produkce virtuální tvorby
Lubor Kopecký -
Analýza hudební tvorby ve virtuální realitě: Případová studie hudební platformy Museverse
Viola Saláková -
Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana
Pavel Vávra -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva