Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací – Michal Petkov
Michal Petkov
Master's thesis
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Usage of videomarketing in presentation of tourism destinations on the internet
Anotácia:
Práce se zaměřuje na použití videa v online marketingu turistických destinací. Cílem je analyzovat možnosti použití videa destinacemi, efektivitu online videa a na základě výsledků zhodnotit celkovou vhodnost aplikace videomarketingu destinacemi. V první části je popsán mezinárodní cestovní ruch a některé důležité kategorie související s hlavním zaměřením práce. Zejména jsou to destinace, image a destinační …viacAbstract:
This thesis primarily focuses on usability of video in tourism destination online marketing. Main aims are analysis of video usability modes and testing of online video ad effectiveness. Thesis also evaluates overall advisability of using videomarketing tools in destination marketing. The first chapter describes international tourism and some important tourism terms related to the overall topic such …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31565
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Jan Herget
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Percepce bezpečnosti vybrané turistické destinace a její vliv na rozvoj cestovního ruchu v území
Ľubomíra Zajíčková -
Lesy České republiky jako turistická destinace
Martin Tomek -
Udržitelný cestovní ruch:Filípíny jako turistická destinace
Michael Angelo Quiller -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Online komunikace náboženské obce
Václav Martínek -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl