Online komunikace náboženské obce – Václav Martínek
Václav Martínek
Diplomová práce
Online komunikace náboženské obce
Online communication of the religious community
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá online komunikací náboženské obce Církve československé husitské v Praze - Hloubětíně. Cílem práce je zhodnotit stávající komunikaci této náboženské obce a na jejím základě (a online komunikací jiných náboženských jednotek napříč církevními denominacemi) navrhnout online komunikaci pro tato náboženská uskupení. V první kapitole je čtenář seznámen s obecnými pojmy online …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the online communication of the religious community of the Czechoslovak Hussite Church in Prague - Hloubětín. The aim of the thesis is to evaluate the existing communication of this religious community and on its basis (and online communication of other religious units across religious denominations) propose online communication for these religious groups. In the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74683
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Martin Mašita
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74683
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Anna Kopytová -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam