Helga Stock

Diplomová práce

Issues of Colour Management in contemporary Motion Picture Creation

Issues of Colour Management in contemporary Motion Picture Creation

Anotace:
The objectives of this thesis is to contemplate the complex process of colour reproduction in motion picture production from a cinematographer´s point of view, and to clarify the importance of colour in the context of cinematography by establishing cinematography as an art form.
Abstract:
Cílem této práce je pokusit se zauvažovat o složitém procesu podání barev při filmové výrobě z pohledu kameramana a obajsnit tím význam barev v souvislosti s kameramanskou profesí a ustanovením oboru kameramanství jako jedné z podob umělecké formy.
 

Klíčová slova

filmová teorie

Klíčová slova

barva ve filmu

Klíčová slova

výrazové umělecké prostředky

Klíčová slova

práce kameramana
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2015
  • Vedoucí: Vladimír SMUTNÝ
  • Oponent: Karel FLIEGEL

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a)
In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna