Issues of Colour Management in contemporary Motion Picture Creation – Helga Stock
Helga Stock
Diplomová práce
Issues of Colour Management in contemporary Motion Picture Creation
Issues of Colour Management in contemporary Motion Picture Creation
Anotace:
The objectives of this thesis is to contemplate the complex process of colour reproduction in motion picture production from a cinematographer´s point of view, and to clarify the importance of colour in the context of cinematography by establishing cinematography as an art form.Abstract:
Cílem této práce je pokusit se zauvažovat o složitém procesu podání barev při filmové výrobě z pohledu kameramana a obajsnit tím význam barev v souvislosti s kameramanskou profesí a ustanovením oboru kameramanství jako jedné z podob umělecké formy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2015
- Vedoucí: Vladimír SMUTNÝ
- Oponent: Karel FLIEGEL
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Cinematography
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros