Specifika nákupního chování českých seniorů – Bc. Jana VÁLKOVÁ
Bc. Jana VÁLKOVÁ
Master's thesis
Specifika nákupního chování českých seniorů
Specific Features of the Shopping Behavior of Czech Senior Citizens
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů v oblasti regionální kultury, sleduje specifika segmentu v důsledku věku cílové skupiny, jejich zkušenostmi se stávajícími možnostmi kulturního vyžití, motivaci k návštěvám kulturních zařízení. Co je podnětem k návštěvám kulturních zařízení, jakými procesy prochází vývoj výběru konkrétního kulturního zařízení a zda je nabídka …viacAbstract:
This thesis is focused on shopping behavior of older persons in regional culture , follows specific segment in the target group due to age , their experience with existing cultural activities and about the motivation to visit cultural facilities. What is the purpose to visit cultural facilities, what processes the development of selecting of a specific cultural facility goes through and whether the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2012
Zverejniť od: 10. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁLKOVÁ, Jana. Specifika nákupního chování českých seniorů. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Regionální potraviny a jejich vliv na regionální rozvoj
Denisa Vejrychová -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Regionální značky původu pohledem spotřebitele v Královéhradeckém kraji
Magdaléna Bártová -
Demografický vývoj a soudobá česká společnost - příčiny, důsledky
Iva Šrámková -
Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů
Jana VÁLKOVÁ