Bc. Erika Horváthová

Bakalářská práce

Tvorba efektívnej stratégie a taktiky jednania s klientom

Constructing an efecting strategy and tacties of negotiation with clients
Abstract:
The topic of thesis is creating effective strategies and tactics of dealing with clients. The work is divided into four chapters. The first chapter focuses on the nature of the characteristics of the strategy and tactics of dealing with clients. The second chapter discusses the use of information systems in the context of effective business conversation. The third chapter is characterized by active …více
Abstract:
Témou bakalárskej práce je Tvorba efektívnej stratégie a taktiky jednania s klientom. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Prvá kapitola je zameraná na podstatu charakteristiky stratégie a taktiky jednania s klientom. Druhá kapitola pojednáva o využívaní informačných systémov v kontexte efektívneho obchodného rozhovoru. V tretej kapitole je charakterizovaný aktívny CRM systém pre riadenie vzťahov …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management