The influence of VZP CR`s Corporate culture on its workforce – Veronika Jindrová
Veronika Jindrová
Diplomová práce
The influence of VZP CR`s Corporate culture on its workforce
The influence of VZP CR`s Corporate culture on its workforce
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit jaká je současná firemní kultura Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky a rozpoznat zda jsou zaměstnanci firmy ovlivněny stávající kulturou. Firemní kultura vychází z různých konceptů, nejpoužívanějším konceptem této práce je Sengeho učící se organizace. K vypracování praktické části diplomové práce byly užity rozmanité typy analýz, PEST analýza ke zjištění …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out current corporate culture of the General Health Insurance company of the Czech Republic and to identify whether company’s workers are influenced by the existing corporate culture. The determination of the company’s corporate culture is based on various theoretical concepts, the most used concept is the Senge’s learning organisation. The various analyses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová -
Vymáhání pohledávek ve VZP ČR na příkladu RP Plzeň
Barbora HRBÁČKOVÁ -
Průzkum spokojenosti klientů s VZP ČR ve Zlínském kraji
Alena CHRASTINOVÁ -
Analýza hospodaření VZP ČR v letech 2004-2006
Eva Vavřinová -
Analýza postavení VZP v systému zdravotní péče v ČR
Kateřina Faltusová -
Vliv změn v hospodářské aktivitě v okrese Teplice na počet pojištěnců VZP a na počet vymožených pohledávek.
Vendula DVORSKÁ -
Analýza hospodaření Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR
Klára Červenková -
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva