Vzdělávací obsah a způsoby jeho strukturace ve školním vzdělávacím programu – Mgr. Tereza Trčálková
Mgr. Tereza Trčálková
Bakalářská práce
Vzdělávací obsah a způsoby jeho strukturace ve školním vzdělávacím programu
Curriculum and forms of its structure in School educational program
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na problematiku vzdělávacího obsahu a způsoby jeho strukturace ve školním vzdělávacím programu. Práce je členěna na dvě části – teoretickou a empirickou. Teoretická část se zaměřuje na vývoj tzv. ontodidaktické a psychodidaktické transformace, kterou vzdělávací obsah prochází, tj. výběr vzdělávacího obsahu a jeho přeměnu v učivo. Empirická část se opírá o obsahovou analýzu …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis is focused on the issue of curriculum and forms of its structure in School educational program. The thesis is divided into two parts – the theoretical and the empirical one. The theoretical part deals with the development of so called ontodidactic and psychodidactic transformation, it means selection of curriculum and its transformation into educational content. Each curriculum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ep0r2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Projektová logika a projektový management projektů vzdělávacích mobilit jednotlivců v rámci programu Erasmus+ Mládež
Hana Křížková -
Integrace humanitních a přírodovědných předmětů v projektové výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Tereza Pazderová -
Obsah učiva vybraných přírodovědných učebnic s ohledem na využívání metod přímého studia přírody na 1. stupni ZŠ
Pavlína VÁCHOVÁ -
Obsah učiva pracovních sešitů pro výuku německého jazyka na 1. stupni základních škol
Kateřina BECKOVÁ -
Phled aktivních ekologů - vědců na obsah učiva ekologie
Lucie JELÍNKOVÁ -
Obsah vzdělávání se zaměřením na informatiku a digitální technologie z pohledu učitelů 2. stupně základních škol
Hana BUČKOVÁ