Nikol GŘEŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikace značky Naše Bio
Communication of Brand Naše Bio
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nakupování biopotravin a komunikaci privátní značky Naše Bio. Cílem práce je zjistit, jaká mají občané ČR k biopotravinám postoj, prozkoumat a zhodnotit aktuální situaci komunikačních aktivit této značky, zjistit, jak ji vnímají zákazníci prodejen Billa a na tomto základě navrhnout doporučení pro zlepšení této komunikace.Abstract:
These bachelro thesis is focused on buying organic food and private label Our Bio. The aim of this thesis is find out the attitude of the citizens of the Czech republic to organic food, examine and evaluate the curretn situation of the brand communication activities,find out how it is perceived by customers of Billa stores and on this basis to propose recommendations to improve this communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GŘEŠKOVÁ, Nikol. Komunikace značky Naše Bio. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Vít Dynka -
POP komunikace v obchodě ČR
Michaela Sojáková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky)
Tatyana Grimberg -
Analýza marketingové komunikace korejské popové skupiny
Natalie Langová -
Marketingová komunikace vybrané značky se zaměřením na POP materiály
Patricie Vlková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl