Adrian Bárta
Bachelor's thesis
Nástroje pro tvorbu ve VR
Creative tools for VR
Abstract:
Práce stručně shrnuje historii a současnost VR, následně se zabývá obecnými pravidly pro tvorbu vizuálního imerzivního obsahu pro VR. Dále zkoumá současný stav přístupu renomovaných producentů softwaru pro tvorbu 2D a 3D grafiky a prozkoumává kreativní nástroje v aplikacích přímo pro virtuální realitu. Ze zkoumání vyhodnocuje, do jaké míry je tvorba ve a pro VR v těchto aplikacích pokryta a které oblasti …moreAbstract:
The thesis briefly summarizes the history and present of VR, then deals with the general rules for creating visual immersive content for VR. It then examines the current state of approach of renowned software producers for creating 2D and 3D graphics and explores creative tools in applications for virtual reality. From the research, it evaluates to what extent the work in and for VR is covered in this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jindřich Trapl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Animation and visual effects
Theses on a related topic
-
Vliv prezence ve VR prostředí na behaviorální projevy u simulované evakuace
Veronika Švachová -
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí -
Deformace polygonální sítě ve VR
Jan Ševčík -
Full-body avatar ve VR
Michaela Kvašnovská -
Umělecké dílo ve formě virtuální reality a jeho uplatnění ve veřejné prezentaci
Adéla Šrubařová -
Jízdní simulátor motocyklu s propojením na modely ve VR
Matěj ŠMÍD
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights