Adrian Bárta
Bachelor's thesis
Nástroje pro tvorbu ve VR
Creative tools for VR
Anotácia:
Práce stručně shrnuje historii a současnost VR, následně se zabývá obecnými pravidly pro tvorbu vizuálního imerzivního obsahu pro VR. Dále zkoumá současný stav přístupu renomovaných producentů softwaru pro tvorbu 2D a 3D grafiky a prozkoumává kreativní nástroje v aplikacích přímo pro virtuální realitu. Ze zkoumání vyhodnocuje, do jaké míry je tvorba ve a pro VR v těchto aplikacích pokryta a které oblasti …viacAbstract:
The thesis briefly summarizes the history and present of VR, then deals with the general rules for creating visual immersive content for VR. It then examines the current state of approach of renowned software producers for creating 2D and 3D graphics and explores creative tools in applications for virtual reality. From the research, it evaluates to what extent the work in and for VR is covered in this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jindřich Trapl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / odbor / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Animation and visual effects
Práce na příbuzné téma
-
Vliv prezence ve VR prostředí na behaviorální projevy u simulované evakuace
Veronika Švachová -
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí -
Deformace polygonální sítě ve VR
Jan Ševčík -
Full-body avatar ve VR
Michaela Kvašnovská -
Umělecké dílo ve formě virtuální reality a jeho uplatnění ve veřejné prezentaci
Adéla Šrubařová -
Vzdělávání a trénink ve VR se zaměřením na manipulační techniku
Lukáš Zejmon
Názov
Vložil
Vložené
Práva