Bc. Pavlína HLÁVKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační plán firmy STORY DESIGN, a. s.

Communication plan of firm The STORY DESIGN, a. s.
Anotace:
Marketingová komunikace integruje všechny dílčí komunikační aktivity společnosti, které do sebe zapadají jako kamínky mozaiky. Jeho úkolem je analyzovat situaci a marketingové cíle. Výsledná sdělení jsou konzistentní a především účinná. Jenom tak lze úspěšně budovat jednotný a žádoucí obraz společnosti v očích všech zúčastněných subjektů. Marketingová komunikace je jednou ze základních odpovědností …více
Abstract:
Marketing communication integrates all partial communication activities of the society, which fit in just like the stones into the mosaic. Its goal is to analyze the situation and marketing targets. Resulting reports are consistent and primarily effective. Only this way is possible to build with success the unified and desirable image of the society in the eyes of all participating subjects. Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7382

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLÁVKOVÁ, Pavlína. Komunikační plán firmy STORY DESIGN, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.