Jana Bedřichová

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení

Proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení. Plán zahrnuje situační analýzu a marketingové strategie, které značka využije k realizaci stanovených marketingových cílů. Práce obsahuje odborná teoretická východiska týkajících se marketingu, budování značky a udržitelné módy. Analytickou část tvoří marketingová …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market. The plan includes situation analysis and marketing strategies, which will be used by the company to realization of marketing goals. The thesis contains professional theoretical background related to marketing, brand building and sustainable fashion. Analytic part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.