Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení – Jana Bedřichová
Jana Bedřichová
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení
Proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení. Plán zahrnuje situační analýzu a marketingové strategie, které značka využije k realizaci stanovených marketingových cílů. Práce obsahuje odborná teoretická východiska týkajících se marketingu, budování značky a udržitelné módy. Analytickou část tvoří marketingová …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on proposal of marketing plan and HANAJANA ACTIVEWEAR brand building on sustainable sportswear market. The plan includes situation analysis and marketing strategies, which will be used by the company to realization of marketing goals. The thesis contains professional theoretical background related to marketing, brand building and sustainable fashion. Analytic part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDŘICHOVÁ, Jana. \textit{Návrh marketingového plánu a~budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xfo81o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Založení značky pro sportovní oblečení - podnikatelský záměr
Michal Murányi -
Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení
Ondřej Rašín -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská