Establishing and promoting a site for image sales – Jindřiška Homoláčová
Jindřiška Homoláčová
Bachelor's thesis
Establishing and promoting a site for image sales
Zřízení a propagace webu na prodej obrázků
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií na prodej dětských obrázků a propagaci webu na internetu. Cíl bakalářské práce je vytvořit návod na vytvoření webu a navrhnout způsob jeho propagace, zhodnotit a navrhnout vylepšení a dále zhodnotiti podnikatelský (neziskový) záměr. Cílem webu není generovat zisk (v první fázi), ale zvýšit povědomí o něm. Dosáhnout nějaké návštěvnosti a podle …moreAbstract:
AbstractThe bachelor thesis deals with marketing strategy for selling children's pictures and promoting the web on the Internet.The aim of the bachelor thesis is to create a guide to creating a website and propose a way of its promotion, evaluate and propose improvements and further evaluate the business (non-profit) intention. The goal of the site is not to generate profit (in the first phase) but …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78182
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2019
- Supervisor: Ivana Topolová
- Reader: Markéta Kubálková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský