Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense – Radovan Mihok
Radovan Mihok
Diplomová práce
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Contextual advertising using Google AdWords and Google AdSense
Anotace:
Práce se zabývá kontextovou reklamou na internetu pomocí služby Google AdWords. Popisuje jednotlivé části plánování reklamní kampaně (volba produktů, typů reklamy, klíčových slov), řízení a hodnocení úspěšnosti (výpočet ROI a dílčí ROI).Abstract:
The thesis introduces contextual advertising on internet using Google AdWords. The paper describes individual steps of an ad campaign (product choosing, ad types, keywords), its management and success evaluation (calculation of ROI and modified ROI).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Petr Koblovsky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Internet a reklama
David Zapletal -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz