Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense – Radovan Mihok
Radovan Mihok
Master's thesis
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Contextual advertising using Google AdWords and Google AdSense
Abstract:
Práce se zabývá kontextovou reklamou na internetu pomocí služby Google AdWords. Popisuje jednotlivé části plánování reklamní kampaně (volba produktů, typů reklamy, klíčových slov), řízení a hodnocení úspěšnosti (výpočet ROI a dílčí ROI).Abstract:
The thesis introduces contextual advertising on internet using Google AdWords. The paper describes individual steps of an ad campaign (product choosing, ad types, keywords), its management and success evaluation (calculation of ROI and modified ROI).
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23773
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2010
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Petr Koblovsky
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Internet a reklama
David Zapletal -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz