Radovan Mihok

Master's thesis

Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense

Contextual advertising using Google AdWords and Google AdSense
Anotácia:
Práce se zabývá kontextovou reklamou na internetu pomocí služby Google AdWords. Popisuje jednotlivé části plánování reklamní kampaně (volba produktů, typů reklamy, klíčových slov), řízení a hodnocení úspěšnosti (výpočet ROI a dílčí ROI).
Abstract:
The thesis introduces contextual advertising on internet using Google AdWords. The paper describes individual steps of an ad campaign (product choosing, ad types, keywords), its management and success evaluation (calculation of ROI and modified ROI).
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedúci: Jaroslav Halík
  • Oponent: Petr Koblovsky

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23773

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod