Role manažera v rozhodovacích procesech – Bc. Patricie Vachalová
Bc. Patricie Vachalová
Diplomová práce
Role manažera v rozhodovacích procesech
Role of manager in decision making processes
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na prozkoumání a analýzu rolí manažerů v procesu rozhodování ve zvolené společnosti. Jejím hlavním úkolem je identifikovat, jak manažerům jejich role umožňují ovlivňovat efektivitu a úspěšnost řízení společnosti. V rámci teoretické části práce je proveden důkladný průzkum odborné literatury zaměřené na manažerské role, rozhodovací procesy a přístupy k řízení. Tato sekce …víceAbstract:
The thesis focuses on exploring and analyzing the roles of managers in the decision-making process within a selected company. Its primary objective is to identify how the roles of managers enable them to influence the efficiency and success of company management. The theoretical part of the work involves a thorough survey of the specialized literature on managerial roles, decision-making processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
- Oponent: Zdeněk Trávníček, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova
Název
Vložil
Vloženo
Práva