Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi – Ing. Martin Kosour, BA
Ing. Martin Kosour, BA
Master's thesis
Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi
Measuring tools of return of business/marketing investments and their practice use
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a měřením efektivity vynaložených zdrojů do marketingových a obchodních aktivit společnosti působící na B2B trhu v oblasti poskytování odborných informací v oblasti stavebního odvětví. Analyzovaná společnost spadá do kategorie malých a středních firem a pro účely diplomové práce bude označena jako „zvolená společnost“. Hlavním cílem je doporučit zvolené společnosti …moreAbstract:
This thesis deals with analysis and with evaluation of inputs efficiency to marketing and sales activities of a company providing data collection services from the building industry on B2B market. The company, to which the analysis is directed belongs to the SME (small and medium sized enterprises) segment and for the purposes of this thesis is called “selected company”. The thesis objective is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c4rfi/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Přemysl Písař, MBA
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSOUR, Martin. \textit{Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xgax6v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
Veronika Porubčanová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
Vaníková Vaníková -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Justová Justová -
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková