Yuliya Byelikova
Diplomová práce
Marketing zaměřený na seniory
Marketing focused on seniors
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda senioři představují zajímavý cílový segment pro marketing a retailingové firmy, porozumět jejich nákupním zvyklostem a preferencím v oblasti nákupu potravinových výrobků a výběru maloobchodní prodejny. Práce se skládá se ze čtyř kapitol. První a druhá kapitola práce představují obecné marketingové poznatky o segmentaci trhu a spotřebním chování. Ve třetí a …víceAbstract:
The aim of this work is to find out whether seniors represent an interesting target segment of the customers for the marketing and retail companies, understand their buying habits and preference in the area of food purchase and the choice of retail store. This work consists of four chapters. The first and second chapters introduce general marketing knowledge about market segmentation and consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76503
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76503
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The Covid-19 Pandemic Impact of the Disruption of Care on Elderly's Psychological Health: Evidence from UK Population.
Tasnima YASMIN -
Výzkum maloobchodního trhu zmrzlin v hlavním městě České republiky
Lukáš Svoboda -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Veronika CINÁDROVÁ -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva