Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce – Ing. Barbora Stříbrská
Ing. Barbora Stříbrská
absolventská práce studenta CŽV
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Activation methods in the selected teaching unit
Anotace:
Školství během několika posledních desetiletí prošlo dosti změnami. Moderní školství se snaží více vycházet vstříc žákům, a tím se snaží ukázat nový postup, jak si lépe přiblížit k probíranému tématu. Má závěrečná práce se zabývá problematikou na téma „Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce“. Zaměřuje se na využití aktivizačních metod při výuce. Hlavní pozornost je věnována využití (aplikací …víceAbstract:
Education has undergone a lot of changes over the past few decades. Modern education tries to be a little more accommodating to students and shows a procedure to approach better the topic being discussed. My final thesis deals with the issue of "Activation methods in the selected teaching unit." This work is focused on the use of activation methods in teaching. The primary attention is paid to their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STŘÍBRSKÁ, Barbora. \textit{Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/xgfu4p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ
Markéta BARTOŇOVÁ -
Projektová výuka jako nástroj syntézy učiva přírodovědných předmětů na ZŠ
Petra Odehnalová -
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Výuka přírodovědných předmětů na Waldorfských školách
Hana Rafajová -
Individualizace výuky ve výuce přírodovědných předmětů na základní škole
Petra MILLOVÁ -
Možnosti využití heuristických metod ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách
Zuzana Daníčková -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Different organizational forms used when teaching speaking
Pavla Kalhousová
Název
Vložil
Vloženo
Práva