Bc. Tereza Humenská

Diplomová práce

Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků

Perceived Self-Efficacy of Teachers in Relation to the Educational Process for Socially Disadvantaged Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinností učitelů ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků na vzdělávací úrovni ISCED 1 a 2. Teoretická část diplomové práce se věnuje vymezení pojmu "sociální znevýhodnění" a mechanismům jeho vzniku. Rozebírá osobnost sociálně znevýhodněného žáka v kontextu českého školství a věnuje se vzdělávání této specifické skupiny žáků. Pozornost je směřována …více
Abstract:
The thesis deals with the perceived self-efficacy of teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils at educational ISCED level 1 and 2. The theoretical part of the thesis deals with the definition of the concept of "social disadvantage" and the mecha-nisms of its formation. It analyzes the personality of socially disadvantaged pupil in the context of Czech education system and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Anna Petr Šafránková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Humenská, Tereza. Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe