Využití metody CLIL ve výuce biologie na střední škole – Mgr. Roman VESELSKÝ
Mgr. Roman VESELSKÝ
Bakalářská práce
Využití metody CLIL ve výuce biologie na střední škole
Application of the CLIL method in biological lessons during secondary education
Anotace:
Cílem práce bylo vytvoření vlastních metodických materiálů pro výuky předmětu biologie v anglickém jazyce. Součástí materiálů byly pracovní listy určené studentům a učitelům vyššího stupně víceletých gymnázií. Vypracovali jsme tři metodické materiály s odlišným tematickým zaměřením. Témata pracovních listů se vztahovala k obsahovým okruhům vymezeným v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnaziální vzdělávání …víceAbstract:
The aim of the thesis is to produce methodical materials for biology lessons in English. The materials also include worksheets destined for students and teachers of secondary school (of a higher level of grammar school). Three methodical materials with a different thematic focus have been created. The topics of the worksheets are related to the topics distinguished by the programme RVP G. Students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Vágnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELSKÝ, Roman. Využití metody CLIL ve výuce biologie na střední škole. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Rozšiřující studium biologie - Učitelství pro SŠ (pro absolventy Učitelství biologie pro 2. st. ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení investičního chování na základě dotazníkového šetření
Barbora Lehmanová -
Rozvoj dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku (s využitím metodické pomůcky Klokanův kufr)
Aneta OBOŘILOVÁ -
Technologické postupy a metodické pokyny pro práci s keramickou hlínou na 1. stupni ZŠ
Radka BRZEZNÁ -
Materiály pro výuku pedosféry v gymnaziálním geografickém vzdělávání
Kateřina Žáková -
Pappovy a Apolloniovy úlohy řešené středoškolskými metodami - pracovní listy
Monika MAŘÍKOVÁ -
Pracovní listy jako učební pomůcka pro rozvoj osobnostních a sociálních dovedností žáka v hodinách občanské výchovy
Linda Skalníková -
Pracovní listy z barevné chemie
Adéla PLAŠTIAKOVÁ -
Využití metody CLIL pro výuku biologie na 2. stupni ZŠ
Marta ŠMÍDOVÁ