Veronika Krňávková
Bachelor's thesis
Public relations v hudební kapele Cookies
Public Relations of the Band Cookies
Abstract:
V úvodní části této bakalářské práce je zdůrazněna podstata hudebního průmyslu, ve kterém se hudební skupina Cookies pohybuje. Dále byla věnována pozornost samotné hudební skupině Cookies, její identifikaci a analýze výchozího stavu z uvedeného schématu. Následující část práce se věnovala teoretickým východiskům public relations. Druhá polovina práce analyzuje stávající stav propagace komunikačního …moreAbstract:
The first part of this bachelor thesis highlights the essence of the music industry in which the band Cookies is involved. In addition, the attention was paid to the band Cookies itself, its identification and the analysis of the initial situation of the stated scheme. The further part of the thesis was devoted to the theoretical bases of public relations. The second part of the thesis analyzes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2014
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Michaela VANĚČKOVÁ, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krňávková, Veronika. Public relations v hudební kapele Cookies. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační mix hudební skupiny
Veronika Krňávková -
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Martina Straková -
Public relations tanečních festivalů v Brně PR strategie Mezinárodního festivalu současného tance a pohybového divadl a Natřikrát 2009 a Meziná rodního stepařského festivalu Brno 2010
Martina Grulová -
Marketing a public relations na mezinárodním operním festivalu Smetanova Litomyšl
Vojtěch Meravý -
Media relations v hudební oblasti
Jan Vávra -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu
Petra Žáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights