Public relations v hudební kapele Cookies – Veronika Krňávková
Veronika Krňávková
Bakalářská práce
Public relations v hudební kapele Cookies
Public Relations of the Band Cookies
Anotace:
V úvodní části této bakalářské práce je zdůrazněna podstata hudebního průmyslu, ve kterém se hudební skupina Cookies pohybuje. Dále byla věnována pozornost samotné hudební skupině Cookies, její identifikaci a analýze výchozího stavu z uvedeného schématu. Následující část práce se věnovala teoretickým východiskům public relations. Druhá polovina práce analyzuje stávající stav propagace komunikačního …víceAbstract:
The first part of this bachelor thesis highlights the essence of the music industry in which the band Cookies is involved. In addition, the attention was paid to the band Cookies itself, its identification and the analysis of the initial situation of the stated scheme. The further part of the thesis was devoted to the theoretical bases of public relations. The second part of the thesis analyzes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2014
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michaela VANĚČKOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krňávková, Veronika. Public relations v hudební kapele Cookies. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix hudební skupiny
Veronika Krňávková -
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Martina Straková -
Public relations tanečních festivalů v Brně PR strategie Mezinárodního festivalu současného tance a pohybového divadl a Natřikrát 2009 a Meziná rodního stepařského festivalu Brno 2010
Martina Grulová -
Marketing a public relations na mezinárodním operním festivalu Smetanova Litomyšl
Vojtěch Meravý -
Media relations v hudební oblasti
Jan Vávra -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu
Petra Žáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva