Právní aspekty reklamy on-line se zaměřením na nová média – Jiří Laštůvka
Jiří Laštůvka
Diplomová práce
Právní aspekty reklamy on-line se zaměřením na nová média
Legal Aspects of On-line Advertising with a Focus on New Media
Anotace:
Práce se zabývá regulací reklamy v nových médiích, z nichž autor vybral sociální sítě Facebook, Instagram a server pro sdílení videosouborů Youtube. Práce shrnuje možnosti on-line reklamy na těchto platformách včetně působnosti influencerů. Dále analyzuje právní a mimoprávní způsoby regulace reklamy v České republice, Evropské právo regulující reklamu a způsoby regulace reklamy ve Spojených státech …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the regulation of advertising in new media, from which the author has chosen social networks Facebook, Instagram and Youtube video sharing server. The paper summarizes the opportunities for online advertising on these platforms, including influencer marketing. It also analyzes legal and extra-legal ways of regulating advertising in the Czech Republic, European law regulating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75342
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Regulace dezinformací na sociální síti Facebook
Tomáš MÁLEK -
Právní regulace skryté reklamy na sociálních sítích
Dominika Malechová -
Vymezení svobody projevu a potřeby regulace sociálních sítí
Alexander MORAVEC -
Unijní regulace ochrany osobních údajů na sociálních sítích
Barbara PORCARI -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Marketing a reklama v rámci social software
Štěpán Veselský