Jiří Laštůvka

Diplomová práce

Právní aspekty reklamy on-line se zaměřením na nová média

Legal Aspects of On-line Advertising with a Focus on New Media
Anotace:
Práce se zabývá regulací reklamy v nových médiích, z nichž autor vybral sociální sítě Facebook, Instagram a server pro sdílení videosouborů Youtube. Práce shrnuje možnosti on-line reklamy na těchto platformách včetně působnosti influencerů. Dále analyzuje právní a mimoprávní způsoby regulace reklamy v České republice, Evropské právo regulující reklamu a způsoby regulace reklamy ve Spojených státech …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the regulation of advertising in new media, from which the author has chosen social networks Facebook, Instagram and Youtube video sharing server. The paper summarizes the opportunities for online advertising on these platforms, including influencer marketing. It also analyzes legal and extra-legal ways of regulating advertising in the Czech Republic, European law regulating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75342