Hodnocení učitele jako determinant utváření sebepojetí žáka – Mgr. Markéta Caletková
Mgr. Markéta Caletková
Master's thesis
Hodnocení učitele jako determinant utváření sebepojetí žáka
Teacher's evaluation as a determinant in forming child's self-conception
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení učitelů na prvním stupni základních škol a utváření sebepojetí žáků. V první části je přiblíženo školní hodnocení, jeho způsoby, typy, formy, hodnotící jazyky a funkce. Jsou zmíněny jednotlivé fáze hodnocení v procesu učení a kritéria, která se musí stanovit po vytvoření cíle a která vycházejí ze školního vzdělávacího plánu. Další kapitola je zaměřena …viacAbstract:
This diploma thesis deals with teachers' evaluation at the first grade of primary schools and its impact in forming of a pupil’s self-evaluation. The first part focuses on school evaluations, its methods, types, forms, evaluation languages and functions. There are described phases of evaluation in the process of teaching and criteria, which must be determined in order to create the goals of teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d5bgt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Studenti lektorství a jejich sebepojetí
Tomáš Ďuriš