Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s. – BcA. Jitka Koubová
BcA. Jitka Koubová
Diplomová práce
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Evaluation of Komerční banka’s Product Strategy
Anotace:
Práce se zabývá vyhodnocením produktové strategie Komerční banky, a.s. (KB) pro individuální klienty v kontextu porovnání s konkurenčními bankami působícími na českém trhu. Protože bankovní instituce na první pohled nabízejí stejné produkty, má práce potvrdit či vyvrátit, zda KB poskytuje kompletní produktové portfolio a zda strategie produktů KB splňuje potřeby, přání a očekávání klientů. Práce dále …víceAbstract:
The final thesis evaluates the product strategy for individual clients of KB in comparison to other Czech banks. At the first glance, every single bank offers the same products. Therefore, this thesis should either confirm or deny the statement above related to KB; if this bank really offers a complete portfolio of products; if the bank product strategy fulfills needs, wishes and expectations of its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/htiy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová