BcA. Jitka Koubová

Diplomová práce

Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.

Evaluation of Komerční banka’s Product Strategy
Anotace:
Práce se zabývá vyhodnocením produktové strategie Komerční banky, a.s. (KB) pro individuální klienty v kontextu porovnání s konkurenčními bankami působícími na českém trhu. Protože bankovní instituce na první pohled nabízejí stejné produkty, má práce potvrdit či vyvrátit, zda KB poskytuje kompletní produktové portfolio a zda strategie produktů KB splňuje potřeby, přání a očekávání klientů. Práce dále …více
Abstract:
The final thesis evaluates the product strategy for individual clients of KB in comparison to other Czech banks. At the first glance, every single bank offers the same products. Therefore, this thesis should either confirm or deny the statement above related to KB; if this bank really offers a complete portfolio of products; if the bank product strategy fulfills needs, wishes and expectations of its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace