Michaela Nosková

Bachelor's thesis

Způsoby propagace Základní umělecké školy Jihlava a jejich vliv na získávání žáků

Methods of Promotion in Elementary Art School Jihlava and their Influence on the Acquisition of Pupils
Abstract:
Cílem bakalářské práce je srovnání posledních 5 let školy z hlediska počtu žáků, zaplněnosti oborů, účastí na soutěžích a formy propagace. V teoretické části práce je popsána marketingová komunikace, komunikační mix a jeho složky použité v práci, působení v příspěvkových organizacích, v umění a v základních uměleckých školách. V praktické části je ze sesbíraných sekundárních dat vytvořen přehled školy …more
Abstract:
The aim of bachelor thesis is comparison in last 5 years of the school in the view of number of pupils, fulfilling of disciplines, participation in competitions and methods of promotion. In theoretical part of work is written marketing communication, communication mix and its components which are used in the work. The practical part is made from collection of secondary data overview in last 5 years …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nosková, Michaela. Způsoby propagace Základní umělecké školy Jihlava a jejich vliv na získávání žáků. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications