Bc. Jiří Čadek

Master's thesis

Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání

Branding as a competitive advantage in the practice of family business
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výzkumným šetřením na téma Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání. Cílem této diplomové práce je zjistit a vyhodnotit míru uplatňování brandingu v prostředí rodinných firem v oboru autoškolství ve smyslu cíleného budování dobré pověsti konkrétního subjektu (vnímání subjektu ze strany zákazníků) zejména pomocí vytváření jeho dobrého jména jako svébytné …more
Abstract:
The diploma thesis deals with a research investigation on the topic of branding as a competitive advantage in the practice of family business. The aim of this thesis is to determine and evaluate the application of branding in the environment of family companies in the field of driving school in terms of targeted building a good reputation of the entity (perception of the entity by customers), especially …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 8. 2023
  • Supervisor: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní