Inkluze dětí předškolního věku v mateřské škole prostřednictvím hudebních činností – Pavlína LIBERDOVÁ
Pavlína LIBERDOVÁ
Bachelor's thesis
Inkluze dětí předškolního věku v mateřské škole prostřednictvím hudebních činností
Inclusion of preschool children in nursery school trough musical activities
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá inkluzí dětí předškolního věku v mateřské škole a její možnou realizací prostřednictvím hudebních činností. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů inkluze, inkluzivní vzdělávání, inkluze v předškolním vzdělávání, ve kterém hrají hlavní role dítě předškolního věku, dítě se speciálními vzdělávacími potřebami a učitelka mateřské školy. Poslední kapitola je zaměřena na inkluzi …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the inclusion of preschool children in nursery school and their possible realisation through musical activities. The theoretical part deals with the definition of inclusion concepts, inclusive education, inclusion in preschool education, in which the main role has a pre-school child, a child with special educational needs and nursery teacher. The last chapter is focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Jana Navrátilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIBERDOVÁ, Pavlína. Inkluze dětí předškolního věku v mateřské škole prostřednictvím hudebních činností. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková