Analýza motivace diváků pražských profesionálních činoherních divadel – Mariana Hájková
Mariana Hájková
Diplomová práce
Analýza motivace diváků pražských profesionálních činoherních divadel
Analysis of motivation among the spectators of Prague professional theaters
Anotace:
Diplomová práce "Analýza motivace diváků pražských profesionálních činoherních divadel" se zabývá zmapováním profesionální činoherní scény pražských stálých divadel z pohledu diváků. Na jeho základě vymezuje nejdůležitější motivační faktory pro jednotlivé tržní segmenty, které k návštěvě divadla vedou. V teoretické části práce definuje pojem divadlo a činohra, analyzuje divadelní trh v České republice …víceAbstract:
This Master Thesis maps the scene of the professional theaters in Prague from the spectators' perspective. Consequently it points out the most important motivation factors for each market segment that leads people to visit the shows. The theoretical part defines the terms theater and drama. It also analysis theater market in the Czech Republic and Prague's professional drama scene. Moreover, it specifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2013
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Petr Boukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová