Tereza HAVLOVÁ

Bakalářská práce

Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školní neúspěšnosti

Peering a student with autism in high school as a way to prevent school failure
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako prevence školní neúspěšnosti" se zaměřuje na zkoumání perspektiv žáka s poruchou autistického spektra (PAS), jeho rodiny a učitele na vzdělávání, při kterém jsou využívány materiály vytvořené metodou E2R. První část práce se věnuje teoretickým základům, různým přístupům k vzdělávání žáků s PAS a podrobnému …více
Abstract:
This bachelor's thesis, entitled "Guiding a Student with Autism Spectrum Disorder in Secondary School as a Prevention of Academic Underachievement," focuses on exploring the perspectives of students with autism spectrum disorder (ASD), their families, and teachers on education, utilizing materials created using the Easy to Read method. The first part of the thesis addresses theoretical foundations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVLOVÁ, Tereza. Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školní neúspěšnosti. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/