Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školní neúspěšnosti – Tereza HAVLOVÁ
Tereza HAVLOVÁ
Bakalářská práce
Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školní neúspěšnosti
Peering a student with autism in high school as a way to prevent school failure
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako prevence školní neúspěšnosti" se zaměřuje na zkoumání perspektiv žáka s poruchou autistického spektra (PAS), jeho rodiny a učitele na vzdělávání, při kterém jsou využívány materiály vytvořené metodou E2R. První část práce se věnuje teoretickým základům, různým přístupům k vzdělávání žáků s PAS a podrobnému …víceAbstract:
This bachelor's thesis, entitled "Guiding a Student with Autism Spectrum Disorder in Secondary School as a Prevention of Academic Underachievement," focuses on exploring the perspectives of students with autism spectrum disorder (ASD), their families, and teachers on education, utilizing materials created using the Easy to Read method. The first part of the thesis addresses theoretical foundations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLOVÁ, Tereza. \textit{Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školní neúspěšnosti}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xhm81y/.
Jak správně citovat práci
HAVLOVÁ, Tereza. Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školní neúspěšnosti. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Zjišťování dostupnosti sociálních služeb pro osoby s poruchami autistického spektra prostřednictvím metody komunitního plánování na území statutárního města Ostravy
Adam Lojek -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková