Ing. Darina Podlenová

Bachelor's thesis

Reklama a její účinnost

Efficiency of advertising
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a její účinností. Snaží se sdělit základní principy fungování reklamy. Pozornost je věnována propagaci a komunikaci, které neodmyslitelně s reklamou souvisejí. Zjišťuje, jak funguje psychologie v reklamě, jaké jsou způsoby přesvědčování a které prvky reklamy ovlivňují spotřebitele. Práce vychází z odborné české i zahraniční literatury. V praktické části …more
Abstract:
Abstract / Abstrakt This bachelor work deals with advertisement and its effectivity.It tries to tell us the basic principles and function of advertisement. Attention is dedicated to promotion and comunication, which are inherently connected with advertisement.Also, it tries to find out how the psychology works in advertisement, what are common ways of persuading and which elements of advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Anna Kočová
  • Reader: Mgr. Stanislava Borejová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní