Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií – Jana Dufková
Jana Dufková
Bakalářská práce
Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, kde klade důraz především na specifika, která jsou daná věkem cílové skupiny zákazníků. Dále se práce zabývá vizuální identitou firmy. Práce analyzuje trendy marketingové komunikace, a to s ohledem na různé generace. Na základě toho pak v praktické části navrhuje vizuální a komunikační styl firmy. Součástí praktické části je dotazníkové …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication, where it emphasizes the specifics that are determined by the age of the target group of customers. Furthermore, the work deals with the visual identity of the company. The thesis analyzes trends in marketing communication, with regard to different generations. Based on this, in the practical part, he designs the visual and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUFKOVÁ, Jana. \textit{Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xhup7q/.
Jak správně citovat práci
Dufková, Jana. Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková