Bc. Petr Synek
Master's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Abstract:
V této diplomové práci se věnuji realizaci marketingového výzkumu pro internetový portál TopDesigner.cz se zaměřením na zadavatele grafických prací a jejich nákupní chování. Cílem výzkumu je identifikace a analýza faktorů, které zadavatele nejvíce ovlivňují při rozhodování o využití služeb zkoumaného projektu. V teoretické části uvádím potřebná východiska pro pochopení procesu marketingového výzkumu …moreAbstract:
This thesis looks at the implementation of marketing research for the TopDesigner.cz Internet portal, with focus on customers for graphics and their buying behavior. The aim of the research is to identify and analyze the factors that most concern customers when deciding whether to use the services of the researched project. The theoretical part includes the necessary starting point for understanding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/exnis/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
Lukáš Plško -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Markéta Šulcová -
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Nesládek -
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
Zuzana Kubicová -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Úloha marketingového výzkumu v podniku
Irina Ryabtseva