The Use of Pictures and Poems in Teaching English Literature – Martina NYKLESOVÁ
Martina NYKLESOVÁ
Diplomová práce
The Use of Pictures and Poems in Teaching English Literature
The Use of Pictures and Poems in Teaching English Literature
Abstract:
This thesis deals with the use of pictures and poetry in teaching English literature. The theoretical part provides information about the historical and social background and it lists a number of tasks with poems, pictures or the combination of both. Furthermore, it discusses three main difficulties that may appear when implementing visuals and poetry in English literature classes and their possible …víceAbstract:
Tato práce se zabývá použitím obrázků a básní při výuce anglické literatury. Teoretická část podává základní informace o sociální a historické zázemí o užití obrázků a poezie ve vzdělávání. Dále uvádí množství úloh s obrázky, básněmi, nebo kombinací obou. Každá úloha obsahuje krátký popis a jak jí lze obměnit. Poslední sekce teoretické části rozebírá tři základní problémy, které se mohou objevit při …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NYKLESOVÁ, Martina. The Use of Pictures and Poems in Teaching English Literature. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka
Mario POKORNÝ -
Využití poválečné americké židovské literatury ve výuce anglického jazyka
Beatriz MAREŠOVÁ -
Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka
Lada ŠMIŘÁKOVÁ -
Rozvíjení jazykových dovedností v hodinách anglického jazyka prostřednictvím dětské anglicky psané literatury
Kateřina Bittnerová -
Téma holokaustu ve výuce anglického jazyka za pomoci literatury a filmu
Monika HILZENSAUER -
Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka na 1. st. ZŠ
Michaela POSPÍŠILOVÁ -
Využití britské a americké literatury ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Tereza MIKULENKOVÁ -
Využití britské a americké literatury ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Tereza MIKULENKOVÁ