Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp – Zuzana Fuxová
Zuzana Fuxová
Diplomová práce
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Analysis of Online Marketing Strategy of Grandhotel Pupp
Anotace:
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací …víceAbstract:
The thesis analyses and evaluates a marketing strategy of the Grandhotel Pupp in comparison with its direct competitor, the Ambassador Grandhotel Narodni dum. The thesis focuses mainly on evaluating the online atributes of the marketing strategy including the online presentation of the hotel on all distribution channels the hotel uses. The main emphasis is put on current trends, because in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Lenka Kauerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní strategie Grandhotelu Ambassador – Národní dům
Martin Kumičík -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Marketingové strategie českých online aukčních domů
Natálie Hofmanová -
Marketinková online komunikace muzea
Veronika Králová -
Obchodní strategie Grandhotelu Ambassador – Národní dům
Martin Kumičík -
Strategie vybrané firmy na českém trhu
Marek Šorm -
Analysis of effectiveness of distribution channels in chosen hotel
Barbora Bašková -
Návrh distribučního mixu pro vybraný hotel
Aleksey Ivanov