Zuzana Fuxová
Master's thesis
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Analysis of Online Marketing Strategy of Grandhotel Pupp
Abstract:
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací …moreAbstract:
The thesis analyses and evaluates a marketing strategy of the Grandhotel Pupp in comparison with its direct competitor, the Ambassador Grandhotel Narodni dum. The thesis focuses mainly on evaluating the online atributes of the marketing strategy including the online presentation of the hotel on all distribution channels the hotel uses. The main emphasis is put on current trends, because in marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49998
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Jiřina Jenčková
- Reader: Lenka Kauerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Obchodní strategie Grandhotelu Ambassador – Národní dům
Martin Kumičík -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Marketingové strategie českých online aukčních domů
Natálie Hofmanová -
Marketinková online komunikace muzea
Veronika Králová -
Obchodní strategie Grandhotelu Ambassador – Národní dům
Martin Kumičík -
Strategie vybrané firmy na českém trhu
Marek Šorm -
Analysis of effectiveness of distribution channels in chosen hotel
Barbora Bašková -
Návrh distribučního mixu pro vybraný hotel
Aleksey Ivanov