Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor – Petra KLADIVOVÁ
Petra KLADIVOVÁ
Bakalářská práce
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Kindergarten teacher as an important speech model
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na osobnost učitele mateřské školy a jeho komunikační dovednosti. Cílem práce je zjistit řečovou a jazykovou úroveň učitelů, kteří takto působí na děti předškolního věku a ovlivňují je takřka dennodenně. Teoretická část je rozčleněna do tří hlavních kapitol, přičemž první z nich pojednává o osobnosti učitele mateřské školy. Vysvětluje a popisuje profesní kompetence učitele …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the personality of a kindergarten teacher and his communication skills. The work aims to find speech and language levels of teachers, who in that way have an influence on preschool children and almost daily affect children. The theoretical part is divided into three chapters, whereas the first one deals with the personality of a kindergarten teacher. It explains and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLADIVOVÁ, Petra. Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole
Marie Kalinová -
Komunikace a spolupráce rodiny s mateřskou školou
Sára Cimingová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ