Implementace CRM ve finanční společnosti – Petra Ducháčová
Petra Ducháčová
Diplomová práce
Implementace CRM ve finanční společnosti
Implementace CRM ve finanční společnosti
Anotace:
Cílem diplomové práce Implementace CRM systému je zpracování zobecněné metodiky pro úspěšné zavedení celkové koncepce řízení vztahů se zákazníky do finanční společnosti, včetně implementace systému CRM, který slouží pro sběr dat a třídění informací.Teoretická část práce seznamuje čtenáře se základními informacemi o systémech CRM a oblasti řízení vztahů se zákazníky a na straně druhé přibližuje trh …víceAbstract:
The aim of the thesis CRM System Implementation is adaptation of generalized methods for succesful introduction of the overall concept of customer relation management in the financial companies, including CRM system implementation, which is used for data collecting and information sorting.The theoretical part explains CRM systems in general, customer relations management and also describes foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Unified control of communication with devices and external systems in Smart Grid environments
Václav Hála -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Jana Redayová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Josef Kučera -
Hormonální řízení reprodukčního cyklu klisen
Michaela Králová -
Komunikace v projektovém managementu ve společnosti VALEO VÝMĚNÍKY TEPLA s.r.o.
Kateřina Čermáková -
Návrh tvorby zadání pro vývojový tým v rámci životního cyklu produktu ve společnosti Unicorn Solutions a.s.
Michaela Skala -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych
Název
Vložil
Vloženo
Práva